<-----

…ejj ljudi shta ima kod vas…kod mene sve ok…jao ne mogu da vjerujem…dobila sam iz morfologije 4…kod najstrozhije prof…stvarno desilo se nemoguche…al bgm nema vecheg peha od mene…kad sam uchila morf…jedna lekcija mi nije nikako htijela uchi u glavu…i kada sam doshla u shkolu prof me prozvala…i et koliki sam ja peh postavi mi pitanje bash iz te lekcije…jbg…ja shutila…postavi mi josh 5-6 pitanja na svako znala sam odgovorit…i dade mi 4 zato shto nisam to prvo znala odg…grrr…koliki sam ja peh…khm…ajj nema veze…bit che bolje aBd…joj nisam odavno bila na kompu a pogotovo na msn…jer sam ova zadnja 2-3 dana samo shtrebala…:@jao sutra sam gotova…ima da odg fiziku,bosanski,historiju,higijenu…uhh ma jakshe recheno nema me na mapi…=(((( jadna ja…OMG…odoh sad moram da uchim (jao koliki sam shtreber postala) :S,i poslije uchenja da raspremam….jao ovo je stvarno ne humano…cccc…hehe ajd odo ljubimm (K)

mawaswatkicaaaa
Looda,looda i looda...a ko zheli da se uvjeri vildana_slatka@hotmail.com ;)) pus@@@

6 komentara

Komentariši