:((((

….zasto se uvjek meni sranja deshavaju …josh nemogu da vjerujem…danas cim sam saznala da je Berin u bolnici nisam mogla prestat plakat…opet je dobio zuticu…znam da to nije nishta strashno i da che to sa bozhijom pomochi prochi al opet…….ne znate kako mi je….nemogu da vam opishem moju bolllllpa on ima tek 3 sedmice…..bash sam se neki dan hvalila svima u shkoli kako imam najljepsheg na svijetu sesticha i sad se desi ovo….ma nemogu da vjerujem…u posljednje vrijeme stalno mi se neshto loshe deshavajosh za sutra imam tonu predmeta da uchim…sad nishta nechu uspjet nauchit…ma najbolje mi je da se ubijem grrrr….moram ici pokushat nesh nauchit iako znam da nechu mochi uspjeti Ljubim i volim najljepshu bebu na svijetu!!!—>Berine volim te<— 

mawaswatkicaaaa
Looda,looda i looda...a ko zheli da se uvjeri vildana_slatka@hotmail.com ;)) pus@@@

6 komentara

  1. ma nemoj bona da se brines…proce to..mislim izljecit ce se…inace volim da pisem velike komentare al sad mi se nes ne da al jednom cu da ti ostavim velikii komentar..al nvm…nisi jedina kojoj se sranja desavaju..da sam znas koliko ih ja imam…fjuu..i kazes majbolje da se ubijes..e pa i ja sam to pokusala…sjekla vene par puta al nikada nisam nis postigla time…znam sad ces rec joj ova treba u ludnicu navikla sam na te rijeci..nisam normalna i ok..al sam znam da smrcu nis neces postici(al onda neznam zasto ja to radim..al hay)..uglavnom vise da nebi pisala..recu ti curo drzi se i taj mali ce sigurno da se izljeci…pozz
    p.s.u favoritimaa sii

Komentariši