….hejj ljudi sta ima???,,,kod mene nish posebno,,,,,,jucher mi je bio jedan od najboljih dana u mom zhivotu,,,,ne znam zashto,,,,al jednostavno lijepo sam se osjechala,a i shkoli je bilo extra,,,,,zajebavali smo se,,,,,shalili,,,,,al onaj kiks =P na morfoligiji,,,, ono nikad nechu zaboraviti,,,,,hahaha=D=D=D=D prof morfologije pita Mithetu da pricha o zubnoj srzhi,,,,kazhe Mitheta zubna srzh ima zhice,,,,,kazhe prof pa ispade ko da je dalekovodˇˇˇˇˇhahaha koliko smo se ismijali,,,,,ma stvarno nikad mi nije bio bolji dan,,,,,jao al danas sam gotova,,,,moram pisat lektiru,,,,a nisam je ni podigla,,,,pa kako chu je podignuti kad sam izgubila Ilijadu koju sam trebala vratiti u bibilioteku,,,,,,jao kolika sam ja stoka OMG,,,,,,cccc ma gotova sam u utorak iz bosanskog….hehe pozhelite mi srechu =P,,,,,ajd odo moram se kupat pU$$$$$@@@@@

mawaswatkicaaaa
Looda,looda i looda...a ko zheli da se uvjeri vildana_slatka@hotmail.com ;)) pus@@@

5 komentara

Komentariši